اهمیت درآمدزایی با موبایل
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

اهمیت درآمدزایی با موبایل

یکی از سؤالاتی که در موضوع کسب درامد موبایل و کار مجازی با گوشی مطرح می‌شود این است چرا کسب درآمد با گوشی اهمیت دارد و یا ما در حال حاضر یک درآمد کافی داریم اما این درآمد از طریق کسب و کارهای سنتی است و هیچ گونه ارتباطی با روش‌های اینترنتی ندارد. حال قصد داریم کار اینترنتی با گوشی را شروع کنیم و کسب و کار اینترنتی با موبایل را تجربه کنیم.

خب این موضوع بسیار خوب است که شما توانسته‌اید در این شرایط اقتصادی، به‌ خوبی از پس هزینه‌های خود بربیایید اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر شما یک هفته به مسافرت بروید و جایگزینی برای سودآوری کسب و کارتان نداشته باشید احتمالاً درآمد شما متوقف می ‌شود؛ اینجاست که موضوع کسب درآمد با گوشی یا کار اینترنتی با گوشی برای ما پررنگ می شود.

اما در کسب‌ و کارهای جدید اینترنتی (کسب و کار اینترنتی با موبایل) این‌گونه نیست و شما حتی در خواب هم می‌توانید به یک درآمد پایدار برسید . رسیدن به این‌گونه درآمدها واقعاً کار سختی نیست کافی است به این فکر کنید که شما یک محصول آموزشی تولید کرده‌اید و آن را در وب‌‌سایت‌تان عرضه کرده‌اید حالا ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید محصولات‌ تان را بفروشید و راه های پول درآوردن با گوشی را تجربه کنید. به گفته بیل‌ گیتس کسب و کارهای سنتی اگر راهی برای ورود به بستر اینترنت نکنند به ‌زودی شکست تلخی را تجربه می ‌کنند.

این گفته نشان می‌دهد که بیل گیتس سال‌ ها پیش شکست کسب و کارهای سنتی را در آمریکا پیش بینی کرده بوده است. برای جلوگیری از این شکست باید از امروز به فکر احیای کسب و کارتان در فضای مجازی باشید و سعی کنید کسب درآمد از تلفن همراه (کار با گوشی) را جز یکی از مهم‌ترین کارهای امسال خود قرار دهید.

شروع کسب درآمد از گوشی این نکته را هم می ‌طلبد که شما از قبل بستری مناسب را ایجاد کرده‌ باشید تا محصولات و خدمات ‌تان در آن‌ها به فروش برسد.

متأسفانه افراد این ‌گونه فکر می‌کنند که برای ورود به بازار اینترنتی حتماً باید سراغ بازار و مهارت جدیدی بروند اما در اصل این‌گونه نیست و شما می‌توانید همین مهارت و شغل کنونی‌تان را به بستر اینترنت بیاورید و فروش خود را چند برابر کنید و کسب درامد با گوشی به تومان اینجا برای شما اتفاق می افتد.

تحقیقات این مرحله به ‌شدت دقیق و حساس است و شما باید سعی کنید اعتبارسنجی درستی از وضعیت شغلی ‌تان در اینترنت داشته باشید.

این کار به شما کمک می‌کند تا با خیالی مطمئن به هدف‌تان فکر کنید. اگر بتوانید کسب و کارتان شخصی‌تان را به بستر اینترنت انتقال دهید می‌توانید از تجربه‌های ‌تان استفاده کنید و سریع ‌تر به پیشرفت برسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست